Usługi IT

Nasz dział  IT   wspiera  innowacyjne rozwiązania.

Nasz oferta zawiera:

  • Obsługę serwerów wraz z stacjami roboczymi, zajmujemy się wszystkimi aspektami, które zapewnią ciągłość pracy Twojego sprzętu
  • Utrzymanie baz danych, jest to pełen zakres działań dotyczący administracji bazami danych
  • Obsługę archiwizacji i backupu , dzięki tej opcji Twoja firma ma zagwarantowane bezpieczne przechowywanie ważnych danych oraz ich odzyskanie w przypadku utraty
  • Outsourcing sieci LAN/WAN , jest to gwarancja ciągłego nadzoru łączy i urządzeń aktywnych oraz optymalizacji parametrów sieci
  • Zapewniamy stały serwis informatyczny jak i wsparcie techniczne
  • Utrzymanie serwerów plików, aplikacji, poczty elektronicznej
  • Dostawa i serwis sprzętu komputerowego oraz tworzenie optymalnej infrastruktury informatycznej
  • Szkolenia pracowników w zakresie podstawowej obsługi komputera i oprogramowania
  • Prowadzenie dokumentacji IT
  • Dbamy o utrzymanie sprzętu komputerowego w należytej sprawności co zapewnia ciągłość pracy
  • Zapewniamy konfigurowanie i uaktualnianie oprogramowania systemowego
  • Konfigurujemy urządzenia sieciowe, usuwamy także konflikty uniemożliwiające prawidłowe działanie otoczenia sieciowego
  • Bieżąca obsługa oprogramowania sieciowego
  • Przeciwdziałanie atakom wirusów komputerowych i ochrona danych przed włamaniami
  • Archiwizowanie danych klienta
  • Rozbudowa i konserwacja infrastruktury sprzętowo-sieciowej
  • Dostawa, modernizacja i serwis sprzętu komputerowego
  • Wykonywanie cyklicznych kopii bezpieczeństwa danych
  • Odtwarzanie konfiguracji stanowisk komputerowych po awarii
  • Przestrzeganie polityki bezpieczeństwa
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • IT consulting
  • Usługi IT

Zdalne wsparcie to jedna z usług realizowanych w zakresie outsourcingu usług informatycznych, zarówno dla małych jak i dużych firm. W ramach budowania polityki bezpieczeństwa i utrzymywania płynności Państwa pracy proponujemy:

  • Stały monitoring środowiska informatycznego w Państwa firmie,
  • Szybki czas reakcji w przypadku awarii,
  • Zdalną administracje i wsparcie online,
  • Dostęp do wysokiej klasy specjalistów,
  • Sprzęt zastępczy,
  • Help Desk